Vad ska denna blogg handla om

Hej,

Hahah, ni vet kanske att jag la´de ner bloggen ett tag. Alltså verkligen tog bort den
från blogg.se och allt. Alltså då är det finito the end. Men se när jag ville logga in på min
användare där, kanske gör aen ny blogg, fungerade det inte! Då blev jag sur, så jag fick lite mejl
här och var, trycktre på lite läkar och vipps så var bloggen med alla inlägg, alla bilder tillbaka!

Jag har Magic fingers oh yeah....

Haha. Men detta ska inte vara någon skämtblogg som det faktsikt har varit för ett tag sedan.
Om man ska gå igenom mina faser i bloggandet kan man väl säga att det är ungerfär tre st.

Först:


Dagens OF hysterin, lade in vad jag hade på mig, typ var dag.
Men tröttnade på det efterom man typ aldrig fick några kommentarer!

Sen:
Stor bloggtorka med inlägg med rubriker i stil med ? himla ofta.

Sist men inte minst:


Detta var väl den mest populära tiden under mitt bloggande, om man nu kan
kalla något poulärt... Fast tröttnade på detta med.

Nu vet jag inte vad jag ska göra...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan göra båda :) video massa bilder . Göra dagens ibland som tex dagens låt dagens film dagens klädsel osv :) Tror detta kommer bli en jätte rolig blogg om du skriver varje dag :D Jag kommer läsa den iallafall :D

2009-12-27 @ 21:33:17
Postat av: Sarafaran.blogg.se

Tack så jättemycket :D

2009-12-27 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0