Mästerdetektiven Conan



Halsband : KappAhl  T-shirt : Monki  Kjol : Gina tricot

Jag hade kavajen över också, men när jag skulle fota outfiten med den
tog batterierna slut på mobilen.

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket igår, eller ingenting egen-
tligen. Men jag har haft andra sker för mig. Idag var jag på gitarren. På
vägen hem lånade jag några böcker på biblioteket som jag verkligen måste
ta mig tid till att läsa. Vargbröder den tredje och fjärde som jag inte har läst.
En bok om syskonen Baudelaries olycksaliga liv och tre manga böcker som
heter Mästerdetektiven Conan.

Jag har en kompis som verkligen älskar manga. Jag har aldrig riktigt förstått mig
på det. Men sen jag har börjat läsa Conan (sen förra sommaren) så älskar jag det!
I alla fall den serien kan jag starkt rekommendera.


såhär ser ett omslag ut på Conan. Detta är den 27:e
pocket boken. Jag är på den 48:e...


Jag tror det finns hur många som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0