Dagens outfit är back on track


Har nu bestämt mig efter mycken om och men har ska jag börja lägga in dagens OF.
I mån om tid såklart... Min surhet har gått över liite... Nu önskar jag vår så att man slipper ha
en massa tjocka jackor och mössor på sig och gå runt och frysa som ett asplöv.
Man måste lära sig att ta vara på livet, ta vara på dagen. Just denna sekunden kommer aldrig igen.
Gör vad du vill när du lever. Var inte arg, det ångrar du senare. Var ledsen, så mycket du vill, men
tänk på det som gör dig glad så du blir glad så fort som möjligt igen. Det tjänar man på.
Ett gott skratt förlänger livet säger man ju. Det kan det kanske, men då måste man ju skratta först.

Haha, vilket fluminlägg detta blev, men jag är så glad att jag äntligen har förstått vad
jag vill göra med bloggen, jag vill blogga om mitt egna mode... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0