Dagens




Nu har jag äntligen fått på mig ordentliga kläder och ska ta tag i lite skolarbete
men FÖRST, först skulle jag visa vad det var jag tog på mig nyss.
Jag har kommit på att för bara någon vecka sedan hade jag tyckt att detta var
jättefult, och det är säkert flera av er som tycker det också. Men nu slängde jag
bara på mig det och tycker att det är snyggt. Jag har fått så mcyket inspiration
de senaste två veckorna ungefär och då blir vad jag än tar på mig nästan snyggt,
i mina ögon iaf. För jag tror att inspiration är inte bara när man kommer på nya saker
att ha på sig, det är även att öppna ögonen för det man inte tyckte var så snyggt innan
och se fördelarna!
Iaf, idag blev det en t-shirt från Ge-kås, älsklingskjolen från Gina tricot
och älsklingsvästen som är mammas gamla från KappAhl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0