En liten gnutta bohemiskt



Puuh, den där NV linjen är verkligen inte att leka med! Jag och Ellen skuggade
programmet hela dagen och det var verkligen anträngande. Konstigt
att något kan vara så ansträngande även om man inte gör något själv.

Men lektionerna vi var med på var ju inte de lättsammaste kanske,
Matte, fysik, biologi och engelska. Jag har varit på besök i en annan
skola med ett annat NV program och jag måste säga att detta var mycket bättre.
Dessutom ligger skolan mycket närmre mig.
Jag hade på mig Linne från Indiska, Cardigan från JC , Armband från KappAhl
och "förlängning" från Hm.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja jag kommer nog på nåt :)

Hur var det på sannarp? :P

2010-01-19 @ 15:32:35
URL: http://thedearamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0