Hälsosam



Hejsan,
Idag har jag *hör o häpna* tränat! Det känns alltid riktigt bra. Vi var ett
par stycken på afropasset på Friskis och Svettis. Jag personligen tyxker inte att
den träningen ger så jättemycket, i alla fall inte styrka eller kondition.
Men som Amanda så smart sa så handlar det mest om kaloriförbränning,
och kalorier, det bränner man! Jag känner mig väldigt duktig. Jag ska från
och med nu inte äta godis eller läsk utom på fredagar och lördagar. Dessutom
ska jag träna mera. Idag köpte jag ett träningskort fast bara för tre gånger.
Senare ska jag köpa ett halvårskort, som jag får ekonomiskt stöd för av mina
snälla föräldrar. Fast jag får nog ändå väna tills efter jg har gjort dreadsen.

Just det! Jag har ju inte berättat att jag antagligen ska skaffa dreadlocks under
sportlovet!! Längtar...

Vad tycker ni om klassens skoltröja?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha var ni på ettornas lektion eller? :P



Heh inte visste jag att jag var smart xD Tack tack ^^

2010-01-19 @ 22:05:02
URL: http://thedearamanda.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

hej :D

vilken fin blogg du har :)

lägg till mig på bloglovin?



hur är det med dig idag? (:



PUSS&KRAM

2010-01-20 @ 18:01:27
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0