Ingen träning idag



Idag blev det ingen träning. Ingen utom jag erkar det som orkade, eller
Freja verkade vilja men hann inte. Åh, jag hade verkligen sett fram emot detta
intensivpass! Men men, imorgon ska det tränas, jag måste bara kolla
vilka pass det finns. Om ingen vill följa med så går jag bannemig själv då!

Jag har varit hos tandregleringen och på gitarren också.
Jag ska bli av med tandställningen i mitten av mars...
Tyvärr inte innan jag skaffar dreads, men men.
Jag har inte haft orken till att ta någon outfit bild utan tar en från
förra sommaren i spegelhuset på Liseberg. Har den skjortan på mig idag
till min förlängning och svarta tights (som vanligt) Man kan tro att det enda
jag har i garderoben är svarta leggins ;) Skjortan är från KappAhl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0