Shame on me



Jag bor i källaren så här är utsikten utanför ett fönster, snö snö snö...

för riktigt dålig uppdatering...
Idag är det snökaos här i Halmstad. Jag fattar inte hur det kan snöa så mycket,
men jag säger ju att det inte slutar förens jag har åkt pulka! Måste se till att göra det...
Om vi inte vill sola i dunjackor till sommaren.

Idag var vi på en föreställning på ett gymnasium. Det var en grupp från
danslinjen som dansade. De var riktigt duktiga och jag blir ugen på att söka till
estiska linjen. Fast med musikinriktning såklart.
Men det är försent nu. Jag valde igår och nu går det inte att ändra på.
Men NV blir säkert jättebra, speciellt om jag komemr in på den som man åker
utomlands med en termin, antingen Madrid eller London, hoppas!

Idag ska jag träna igen. Intensivpass! Jag som har så mycket träningsverk efter
cirkelfysen i förrgår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0