Slutade tidigare




Idag slutade vi tidigare, för engelskan var inställd. Yes kan man kanske tänka men
vi fick hem en ganska stor hemuppgift som kommer ta min tid ganska mycket
nu... Den ska vara inne imorgon så jag får be min lillasyster som går på samma
skola som mig att lämna den för mig. Jag och Ellen ska nämnligen gå på
besök på en gymnasieskola. På programmet NV Europa. Vad som är speciellt
med det programmet är att man åker utomlands och studerar i en skola
i antingen Paris, Madrid eller London i en termin.
Jag tänkte välja London först och Madrid sedan.

Idag har jag på mig shorts från Bikbok, t-shirt från Ginatricot och Kavaj från KappAhl.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det tror jag :) Ska göra mitt bästa men vet inte om jag kan få mvg xP



Snygg design på bloggen förresten :)

2010-01-18 @ 14:00:11
URL: http://thedearamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0