The holiday


Nu kommer den utlovade recensionen av en av mina favoritfilmer, The holiday.

Den handlar mest om två tjejer, helt olika, från olika länder, med olika personligheter..
Men det de har gemensamt är en sak, de har inte haft det lätt med kärleken.. hitills.
De får kontakt genom internet och bestämmer sig för att byta hus, bil, allt i två veckor.
Den ena åker från det soliga USA och den andra från det kalla vinterengland.
Egentligen var det meningen att de skulle spendera mest tid med sig själva, men det blev snabbt ändringar....

Denna filmen kan jag verkligen rekommendera! Jag her den fem av fem, helt klart.
Den är verkligen mysig, bra skådespelare också, min favorit är Kate Winslet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0